Mysdag

Idag är barnen lediga från skolan. Dom har studiedag. Det innebar att vi kunde sova hur länge vi ville men innan Patrik åkte till jobbet hörde jag att Jennifer var vaken. Hon gick och satte sig framför tv´n och jag fortsatte slumra en stund till. Strax före nio ringde mamma och väckte mig ur min bästa skönhetssömn...haha. Det var kanske dags att kliva upp då. Efter frukosten var jag sugen att ta fram mina lådor med pärlor. Jag har inte gjort ett halsband på flera månader men nu var det dags. Det hade nog sina orsaker att jag var på smyckeparty igår kväll och fick inspiration och tips på lite nya grejer. När jag hade plockat fram allting ville Robin baka och det var väl inte den bästa tajmingen men han fick fixa det själv sa jag till honom. Medan Linus var ute och cyklade, Jenkan och jag gjorde smycken började Robin plocka fram allt. Det gick bra han får VG av mig för sina baguetter. När han var klar gjorde vi en enkel sallad med färska baguetter...såååå gott.



Kommentarer
Postat av: sophie

bara VG jag tycker det ser ut som MVG baguetter jag...

2009-09-24 @ 16:07:49
Postat av: Patrik

Dom är riktigt jävla GODA.

2009-09-24 @ 18:46:34
Postat av: ingrid kristina

JAG HÅLLER MED SOPHIE DOM SER JÄTTEGODA UT

2009-09-24 @ 19:37:34
Postat av: Veronica

Jag trodde att VG var det högsta betyget. Så jag måste ändra för naturligtvis var det MVG-baguetter som vi åt idag.

2009-09-24 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0