Jag ger upp

Nej, nu har jag legat i sängen i snart två timmar. Vridit och vänt, vridit och vänt på mig. Men inte vill John Blund komma och strö sand i mina ögon för det.... Tänk att det ska vara så hopplöst ibland. Just nu har jag alldeles för många tankar i huvudet. Jag täker på foto, foto och åter foto.
Tänk om jag skulle göra så där...-Blir det bra då???
Tänk om jag fick fota ett bröllop...-Var skulle vi vara då???
Tänk om jag skulle få tillfälle att fota...-Nakna små skrynkliga bebisfötter???
Tänk om jag skulle få...-Några riktigt bra bilder från dopet som är om två veckor??
Tänk att det ska vara så svårt...-Att ta sig ut och fotografera omgivningen???
Jag och Jennifer skulle ut idag men vi kom hem igen utan att kameran hade tagits upp ur väskan. Vi åkte ner till Patrik och tog en glass i stället.
Tänk om jag skulle kunna gå och sova nu i stället...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0