Jädrar i min lilla låda.....

Jag tror att jag haft en bland dom bästa dagarna i mitt liv. Och jag hoppas att det kommer att bli en del av min framtid i alla fall i liten utsträckning. Som ni kanske vet har jag varit och fotat Jenny idag. Jag hämtade henne vid tio på förmiddagen sen åkte vi ner till badet. Det var lite nervöst i början men sen hade vi jätteskoj och skrattade hela tiden. Jenny var jätteduktig och på nästan tre timmar hann vi med att ta vad jag trodde ca 250-300 bilder. Jo tjena......när vi kom hem var det över 600 bilder. Nu kommer ett problem då jag ska välja ut några att lägga upp här på bloggen. Hur och då menar jag HUR ska jag kunna välja ut några bilder när jag har över 600 bilder att välja bland. Och som den supermodell som Jenny är så blev det inte många missar.

   

         

             

 

     

         





Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefina bilder., och har man en supermodell som objekt går det kanske lite lättare.

2009-09-17 @ 07:43:45
Postat av: Eva Peva

Guuuud vilka underbara bilder! =D Du är duktigt du! Tänk på att det är du som får modellen att känna sig trygg och visa sig från sin "bästa sida"! ;D

Jag gillar skarpt den när hon lutar sig mot björken och har huvudet bakåt och skrattar, mycket härlig känsla i den! =D

2009-09-17 @ 10:18:14
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Karin Lindén

Hej! Det syns att Ni hade jättekul. Det blev ju kanonbra Veronika! / Karin

2009-09-17 @ 18:34:07
Postat av: anita spännare

Vilken söt modell

2009-09-19 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0