En vanlig dag

Idag tidigt på morgonen skjutsade jag in mamma och pappa till stan. Dom ska åka till Norge och Hurtigrutten med mammas bror och hans fru. Dom kommer hem sent på lördag och jag längtar redan efter dom. Jag och mamma pratar med varandra dagligen i telefon och så försöker vi ses minst en gång i veckan. Nu träffade jag ju båda idag så jag ska väl klara mig. När bussen rullade iväg insåg jag att det var över en halvtimme innan affären som jag skulle till öppnade. Jag skulle till Jula och byta ett stativ som jag fått i födelsedagspresent. Efter återlämnande kunde jag inte bestämma mig vilket annat jag skulle ha. Min bil gick varm mellan Biltema och Jula och valde till sist ett från Biltema. Hoppas det blir bra nu, ska prova snart. Ja just det förklaring...Jag ska sätta en lampa på stativet och så tänkte jag att det skulle fungera som lampa till studiofotografering. Ska jag köpa mig ett startpaket med "riktiga grejer" så kostar det från 7000:-. Då tycker jag att det här för ca 350 kr är jättebra till att börja med. Och det bästa är att jag fick det i present. Jag är ju trots allt en glad amatör.
Hoppas nu att sötungen Emil tar sitt förnuft till fånga och låter snälla faster fota honom och lillasyrran. Gjorde det i julas men Emil var mer intresserad av motorcykeln än vad jag höll på med. Stackars barn jaga honom med en kamera förstår att han skriker och springer. Haha....
Bjuder er på den bästa bilden i alla fall.


Fasters söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0