Busungar

Igår skulle jag försöka få ihop några bilder på Emil och Ida. Emma hade klätt upp dom i finkläder så dom var beredda. Men heter man Emil så måste man göra rätt för namnet. I vanliga fall så brukar han skrika och springa iväg så fort han får syn på mig med kameran men nu skulle han ställa upp sig med syrran. Det gick ju så där......Jag fick väl ihop kanske tre eller fyra bilder. Det var en busig Emil som med kusinernas hjälp gjorde grimaser hela tiden. Det blev ju en hel del roliga bilder men som mamma vill man kanske ha en finbild också. Jag gjorde två bilder svartvita och dom kommer här. Syskonbilder kommer senare.


    


Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Vad stora barnen har blivit,söta ungar

2009-09-28 @ 20:35:43
Postat av: mormor

jättebra bilder och söta barn.

2009-09-29 @ 10:25:37
URL: http://http:/
Postat av: Emma

Vilka fina bilder på barnen! Spännande att se vad det blev för syskonbilder.

Imorgon ska det sjungas :)

2009-09-30 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0