090928

Började dagen med att dammsuga och skura hela nedervåningen. Det är ett jä....la sk....tgöra men det måste göras och nu tyckte jag att det var dags. Jag såg till att få iväg barnen och gubben till skola och jobb först. Sen tog jag tag i mitt "jobb". Nu skiner golven som aldrig förr och då tyckte jag att jag hade varit så duktig att jag belönade mig själv med att sitta framför datan och leka lite med photoshop. Jag kommer på nya saker hela tiden så det är så roligt. Men jag har svårt att sätta mig men idag fick jag det när jag hade gjort lite nytta först. Väntar också på att få ett tillfälle att komma ut i den stundande höstnaturen för lite fotografering.  


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken skilnad det blir med lite trolleri, jättesnyggt

2009-09-28 @ 16:09:22
Postat av: Patrik

Vad var det för fel på orginalet då...

2009-09-28 @ 16:12:22
URL: http://www.blogg.snatra.com
Postat av: ingrid kristina

Jag tycker att du gjort bättre bilder än den här tidigare. Får jag skäll nu..

2009-09-28 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0