090901

Idag har jag varit hos Karin och pratat fotosnack. Det är jättelänge sen jag var där så det var trevligt att komma dit igen. Jag fick massa bra tips på bra fotosidor och andra tips för att lyckas med bra resultat och fina kort.
Efter det besöket åkte jag hem för att hämta Robin. Han hade tid på tandregleringen där vi skulle få information om åtgärder för att få ordning på tänderna. För att börja med tandställning behöver Robin dra ut två tänder sen väntar två år med räls. I bilen på väg in tog Robin fram matteboken och började göra läxorna som han har till torsdag. 
Du gjorde mamma stolt och lycklig över att inte behöva tjata min duktiga tonåring kram =)




Kommentarer
Postat av: CE

Muta brukar gå bra

2009-09-01 @ 16:30:20
Postat av: ingrid kristina

dålig kommentar av ce tycker jag.heja Robin

2009-09-02 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0