Vid frukostbordet

Samtidigt som jag sitter och försöker få i mig något att äta så småpratar jag med en elektriker. Han är här och ska ordna så vi får uttag till larmet och luftvärmepumpen. Idag väntar ett besök hos arbetsförmedlingen. Min handledare lär inte bli glad på mig för jag har inte sökt ett enda jobb sen jag blev arbetslös i maj. Men det får jag väl ta.
Igår var jag och Emma och hade körsång igen. Helt fantastiskt även denna gång. Vi fick reda på artisten som vi ska sjunga med och det var Frida Öhrn hon sjunger Release Me. Så det blir skoj att få sjunga den låten men jag tror den är lite svår. Sen kommer Frida och då sjunger vi för henne.
Jag har just nu två svägerskor som väntar på att få se lite bilder och jag lovar er dom kommer innan helgen är slut. Ska sitta med dom idag och kolla igenom för att ta ut dom bästa.

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

inte bara svägerskor som även jag väntar

2009-10-02 @ 16:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0