Torsdagskul

Igår var det åter dags för att åka in till stan och sjunga lite. Emma ringde när jag var på väg in och sa att hon hade börjat hosta mycket mer på eftermiddagen. Vi hade träffats tidigare på dagen och då var hon ok i halsen och rösten. Och det sista hon sa innan hon åkte iväg var att hon ville sjunga Mamma Mia. Vi har varit två gånger innan men nu var det ordinarie körstart så det var väldigt mycket folk där. Jag var glad att jag hade köpt klippkort för då har jag garanterad plats i kören. Stackars Jenny fick åka hem för det fanns inte plats för dom som ville köpa engångsbiljett. Jag tog plats bredvid Lisa (en gammal jobbarkompis) och sen var det dags för uppsjungning. Typiskt nog sjöng vi Mamma Mia som Emma ville och det var jag ju tvungen att ringa tala om för Emma när jag kom hem....hihihi. Nu får Emma kurera sig en vecka sen åker vi tillsammans nästa torsdag i stället. Vi får också se om vi byter lokal så Jenny också kan komma med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0