Tillbaka till sängen

Sitter och kollar lite nyheter så här på morgonen. Jag har just vinkat hej då till barnen och mannen i mitt liv för sina respektive sysslor. Idag är det fredag så barnen kommer hem tidigt från skolan. Robin slutar redan vid halv tolv så då ska jag hämta honom . Sen är det Jenkans tur 12:40 och Linus ska med en kompis hem så honom hämtar jag vid fem i eftermiddag. Idag är det en vilodag för mig. Vaknade i morse igen med huvudvärk. Jag vet inte vad det är som spökar nu, det finns lite att välja på. Jag gjorde veckohandlingen igår så det behöver jag inte idag. Jag har förresten fotat lite så det kommer jag att lägga ut i eftermiddag. Men nu ska jag gå och krypa ner i sängen igen. Jag har lovat mig själv att sova ett tag till få se om det blir bättre i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0