Saknar familjen

Sitter här i min ensamhet. Jag har just svalt sista tuggan på maten som jag lagat och ätit alldeles själv. Klyftpotatis, kyckling, sallad och så Hänt Extra att läsa.

Familjen är inte hemma. Patrik tog med sig Robin och Jennifer och åkte till stugan i går kväll. Dom ville ut och fiska. Linus hade innebandymatch igår kväll så vi beslöt att han och jag skulle stanna hemma. Idag på dagen var Linus och jag in till stan och handlade mat sen fick Linus nya inneskor och ett par mjukisbyxor. Vi käkade lunch på Mc Donalds och tog det lugnt. Nu på kvällen åkte Linus iväg på avslutningsmiddag med fotbollskillarna. Dom skulle till stan och ha roligt. Därför sitter jag här och längtar efter min familj.
I morgon ska vi sova länge sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Är sugen på att ta fram mina pärlor för att pyssla lite. Men jag tror inte Linus är så road av det. Jag har också lovat att fixa en del bilder så jag ska ta tag i det i morgon eller om jag börjar redan idag. Men det är bra på tv´n också för Körslaget börjar idag och naturligtvis måste jag hejja på Caroline af Ugglas som är min körledare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0