Mera fotojobb

Igår var det dags att fota Emil och Ida i min fotostudio som jag har hemma just nu. Lånade lampor och min fina bakgrund. Emma kom på förmiddagen för att vi skulle hinna med att fota innan barnen kom hem från skolan. Emil var jätteduktig och satt fint med syrran i knät. Efter lite lunch gick han med på att jag tog några bilder till. Emil fick också hjälpa mig med lite grejer bland annat fick han prova på självutlösaren och det tyckte han var jätteskoj att han kunde fyra av kameran utan min hjälp. När det var dags att hämta Jennifer från skolan tog jag Emil med mig och han var så stolt när vi gick där på skolgården. Efter bus hela eftermiddagen kom också Fredrik hit så dom åt middag hos oss. Jag bjöd på kyckling, ris och sallad. 

 

    


Det är jobbigt att vara fotomodell

         
Lunchdags och titta på kusin som spelar gameboy





Ska bara upplysa om att Emil och jag blev bästa vänner så nu kommer han förhoppningsvis inte att springa iväg och skrika nästa gång som jag kommer med kameran i högsta hugg.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0