Idol

Tårar som rinner......
Jag kan inte förstå att det ska vara så. Igår var det Michael Jackson-tema på Idol. Jag tycker han är bra och när jag hör vissa låtar kan jag inte hjälpa att tårarna rinner hela tiden. Sååå himla vackra. Tove som igår fick dålig kritik men som sjöng en helt underbar låt "Will You Be There".
Sen var det bra gung i Eddie som sjöng "They Don´t Care About Us." Jag skulle kunna räkna upp alla låtar för dom hade verkligen plockat ut många utav Guldkornen.  Efter Idol var Linus och jag ut i garaget och plockade fram mina gamla Michael Jackson skivor och sedan dess har dom gått varma i cd-spelaren här hemma. Linus och jag dansar och sjunger för fullt.

Kommentarer
Postat av: mamma

det är bra att det är fler än jag som gillar den gossen,synd att han fick e för tidig död.

2009-10-19 @ 00:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0