Girlpower

Har just kommit hem efter en natt i stugan. Det var jag och Jennifer och mamma som åkte upp dit för att vila och bara vara. Det var jättemysigt att vara där bara vi tjejer. Det blev lite mörkt eller svart på kvällen men det gick bra. Det finns inga gatlyktor där så det blir verkligen becksvart. Vi hade packat med oss så mycket mat så när vi gick och la oss igårkväll var vi så mätta att jag trodde magen skulle sprängas. Vi hann ju nästan inte andas mellan allt vi stoppade i oss. Vi tog en promenad och så provade vi lövkastning.



    



    


Kommentarer
Postat av: Patrik

Va kul ni verkar ha. Fina foton, du har verkligen fattat vad fotografering går ut på.

2009-10-28 @ 13:55:03
URL: http://www.patrikzander.com
Postat av: mormor

Jag hade nog lika roligt som dig Jennifer ,tror jag kul att leka lite ibland.

2009-10-29 @ 09:25:31
Postat av: farfar

MAN BLIR ALDRIG FÖR GAMMAL FÖR ATT LEKA

2009-10-31 @ 09:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0