091021

Sprängande huvudvärk, spända muskler och trötta ben. Sitter och väntar på att jag ska börja med maten. Det ska bli köttbullar och stuvade makaroner. Inte min favoriträtt direkt men det duger att tugga i sig när man är hungrig och trött. Idag har Jennifer varit hemma, hon var trött i morse när hon vaknade och så skulle hon till läkaren. Efter en tallrik nudlar tyckte hon att jag kunde skjutsa henne till skolan men då hade jag redan ringt och sjukanmält henne så det var för sent. Vid elva åkte vi in till stan för att besöka läkaren. Det gick bra hon var duktig så nu väntar svar från barnläkaren.
Vi hann även med en sväng på Gränby, Jenkan skulle få välja något i leksaksaffären för hon var duktig. Jag köpte mig ett par stövlar som jag ska prova ordentigt hemma innan jag bestämmer sig.
Ikväll är det tv-kväll det är ju "Bonde söker fru". I morgon är det kören igen och jag längtar redan dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0