091015

Nästan hela veckan har gått. Tänk vad fort det går. Ibland skulle jag vilja stanna tiden. Det var måndag sist jag var här inne och skrev några rader. Ibland skriver jag så både tangentbord och fingrar glöder och ibland går det några dagar emellan.
Idag på dagen var jag in till stan och gjorde IKEA osäkert. Jag kom hem med en kasse lite smått och gott. Jag har också varit på Gränby för att hitta något att sätta på mig upptill. Skulle behöva några nya tröjor. Men i nästa sekund funderar jag om det är så smart att köpa så mycket nu när vi åker till USA snart. Där finns det så mycket att handla och det är ju kul om inte varenda människa springer omkring med samma tröja som jag. Innan vi åker iväg har jag några äventyr som väntar så något nytt ska jag nog köpa i alla fall.
Oooocchhhhhhh ikväll var det dags att gala igen. Idag skulle vi byta loka, nu är vi i Universitetsaulan. Jag har aldrig varit där så det var tur att jag hade mina guider med mig. När vi nu får större lokal innebär det att flera kan vara med att sjunga. Så idag fick Jenny plats med oss andra i kören. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Det är FANTASTISKT kul att sjunga. Dessa rader kommer ni att läsa fler gånger är jag rädd för. Nu väntar vi bara på att första advent ska komma för då är det dags för första konserten......spännande.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Kul att du hittat något kul att göra. Så du slipper sjunga duschen.

2009-10-16 @ 12:14:28
URL: http://www.patrikzander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0