Orkar inte

Att det ska vara så svårt att komma tillbaka...?????
Det onda sitter i fortfarande. Överallt. Tänker hela tiden. Jag gör bara det jag verkligen måste.
I fredags tog jag beslutet att åka ner till Göteborg med mina smärtor. Det var en resa som var inplanerad sedan länge och jag tänkte att det blir ju inte bättre för att jag sitter hemma och gråter. Jag gråter inte längre men allt är jobbigt. Idag försöker jag ta beslutet att ringa en läkare. Men då undrar jag om dom sjukskriver mig nu när jag är arbetssökande. Orken och energin finns inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Anita Spännare

Tänker mycket på dej Veronica.

Kram Anita

2009-11-24 @ 19:57:03
Postat av: farfar

Ring och boka tid genast.. du kan få en remiss till en kurator de är jättebra att prata med.Hoppas att du inte bekymrar dig om bilen för det är helt ONÖDIGT. Kramar från Ingrid

2009-11-25 @ 16:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0