Nu är det fredag

Äntligen kan man se fram emot en lugn kväll tillsammans med familjen framför tv´n. En hel skol och arbetsvecka är slut. Den här veckan har varit turbulent med sprutor och febriga barn. Igår hade Jennifer och jag mysdag med film och fotbad.


Idag gick även Jenkan till skolan efter feber och ont i armen. Jag själv åkte in till stan och la mig i massagebänken för 1,5 timmes avslappning. Fredag och lördagkvällar är så sköna när man slipper bråka på barnen om att dom ska lägga sig i tid. Ikväll väntar Idol på tv4 och på ettan spelar jag in Doobidoo.
Jag har kommit på ett nytt sätt att slappna av på innan jag ska gå och lägga mig. Jag fick en spikmatta av mamma för några månader sen men inte orkat prova den. Men nu ligger jag på den en timme varje kväll i sängen och passar på att läsa en bok. 230 pluttar med 27 spikar i varje vilket innebär 6210 spikar i ryggen. Låter skönt eller hur?? Sen är jag lagom avslappnad för att sova gott hela natten.


Neej nu höll jag på att glömma en sak......igår var vi och sjöng igen. Härligt. Det är hårdträning nu inför första advent. Då ska vi vara vid Uppsala Slott och sjunga klockan 16:00 innan fyrverkerierna smäller av klockan 16:30.

Kommentarer
Postat av: mamma

så bra att du hittat ett sätt att koppla av så du kan somna på kvällarna. god natt.

2009-11-14 @ 00:20:56
Postat av: Patrik

Vet inte varför det ska behövas. Du sover ju efter 5 sekunder jämt. Eller så snarkar du fast du är vaken.

2009-11-16 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0