Kista Galleria

Är man galen så är man. Igår fick vi för oss att vi skulle åka till Kista Gallerian. Jag menar att det inte är varje måndag man får för sig att åka 7 mil enkel resa för att gå och titta i affärer. Jag har letat efter stansar hur länge som helst och fick tips att det kunde finnas på Clas Ohlson. Jag ringde för att höra om dom hade det här hemma i Uppsala men inte då. Sagt och gjort så tyckte Patrik att vi kunde väl ta oss en tur till Stockholm på kvällen. Dom informerade nämligen mig att i Kista har dom 11 stycken. Ok, så var vi på väg. Vi gled ut på motorvägen och tog sikte söderut. Det gick ganska fort fast det var en bit att åka. Hissen upp till varuhuset, sen klev vi ut i ett jätteköpcentrum. Vi började med att äta middag. Linus och Jennifer ville ha Mc Donalds och vi andra käkade kycklingfilé med klyftpotatis, tre goda såser och sallad. Det var gott och vi blev ordentligt mätta. Sen var det dags att leta upp Clas Ohlson och titta på det som vi åkte dit för. Vi hittade det ganska lätt och sen var det dags för dom andra att titta på sina saker. Linus köpte ett blad till innebandyklubban vilket jag tyckte var onödigt och som vi hade en väldig diskussion om. Det slutade i alla fall med att både han och jag kom hem med det vi ville ha. Idag har jag provat mina nya stansar och det blev jättebra. Jag är riktigt stolt över resultatet för att det var första gången jag provade dom.


Kommentarer
Postat av: mormor

Dom blev Jättefina så duktig du är

kram

2009-11-03 @ 21:10:03
Postat av: Din man

Fattas det inte ett namn.

2009-11-05 @ 15:47:54
Postat av: Jenny

Det blev ju jättebra, måste få komma och kolla in dom in real life ;)

2009-11-05 @ 17:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0