Ja se det snöar, ja se det snöar...

...det var väl roligt hurra! Nu blir det vinter, nu blir det vinter som vi har önskat hurra! Då tar vi kälkarna fram och vantarna på. Och sen vi åker i backen, hej vad det ska gå!
Jaja, den här snön som dalar ner för himlen är borta innan den hunnit landat. Så vi får nog vänta med kälkarna.
Idag har jag varit på möte inne i stan. Jag kom hem utan att ha fått något vett i skallen så jag kunde lika gärna varit hemma. Men det är ju bäst att gå när AF kallar på mig annars blir jag väl av med A-kassan. När jag åkte hem började stora flingor komma ner från himlen. Jag som inte har fått vinterdäck på bilen än. Eller på min bil har jag, men jag åker just nu svärmors bil och den har inga vinterhjul. Inte än så länge i alla fall. Det blir väl till att byta i helgen. När jag kom hem var jag så fryssen så jag bombaderade köksbordet med värmeljus. 

                                   


Kommentarer
Postat av: Patrik

Är det så romatiskt du har med ljus när inte jag är hemma..

2009-11-05 @ 16:14:29
Postat av: farfar

MATTIAS BÖT TILL SOMMAR DÄCK SÅ HAN VET NOG VAR VINTER DÄCKEN FINNS

2009-11-06 @ 04:35:36
Postat av: farfar

vilken snäll svärmor du har.....

2009-11-06 @ 04:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0