Galaxy

På plats i blåa huset igen. Sitter och har ätit frukost för inte så länge sen. Hela familjen samlad med färska frallor från affären. Sov alldeles utmärkt i min egen säng i natt. Natten före var vi ute och guppade på Ålands hav. Det var Patrik och jag tillsammans med Sabina och Freddan som hade beställt en båtresa med Galaxy. Barnen fick vara hos mormor och morfar. Det var ett tag sen vi bokade resan och nu så var det plötsligt dags att fara iväg. Vi fick skjuts in till stan där vi mötte upp med dom andra och sen hoppade vi på bussen som skulle ta oss till Värtahamnen. Vi klev på båten och gick för att lämna väskorna i hytten. Jag hade beställt en vanlig hytt från början med uppgraderade oss så vi fick dubbelsäng att sova i. Stenhårda madrasser men det gick ganska bra ändå det var ju bara en natt. Sen var det dags att gå till buffén och äta lite mat. Måste säga att det är väldigt fräscht på Galaxys buffébord. Färska grönsaker och mycket att välja på. Sabina och jag har åkt vid två tillfällen tidigare och det har varit lika bra dessa gånger. När vi var mätta och belåtna gick vi och bytte om för dansen. Vi placerade oss i danssalogen och väntade på kvällens uppträdande som var Magnus Carlsson. Efter en mycket bra show dansade vi loss en liten stund innan det var dags att nanna kudden. Dagen efter var det handling i parfymerishopen som gällde. Jag fick med mig några påsar hem. Sen tog vi plats vid lunchbuffén. Smaskigt.
Tack alla inblandade det var en trevlig resa. Den gör vi om någon gång.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så spännande och kul med en liten resa, jag har aldrig varit på något sådant men det låter KUL!



Hoppas ni får en mysig kväll :)



Sv: Jag använder photoshop CS4

2009-11-01 @ 20:46:09
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Freddan och Sabina

Visst hade vi det bra med gott sällskap och god mat..och inte nog med det, ett super bra uppträdande på det! (Hoppas på en resa igen i vår=S)

2009-11-01 @ 22:05:39
Postat av: farfar

GLÖMDE DU KAMERAN

2009-11-03 @ 03:10:46
Postat av: Patrik

Ska gå på danskurs nu så man slipper skämmas när man försöker dansa..

2009-11-04 @ 15:32:57
URL: http://www.patrikzander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0