Följden av en spruta

Flera orosmoment över den här sprutan har varit, ett: Kommer jag att bli sjuk om jag INTE tar den?? två: Kommer jag bli sjuk OM jag tar den?? tre: Är det FARLIGT att ta eller inte ta den?? fyra: Är det FARLIGARE för BARNEN att ta eller inte ta den??
Det känns som om jag inte kommer att få svar på något utav det här.
Men i alla fall var vi och tog den igår som sagt. På kvällen var det bara Linus som kände av den. I morse hade Jennifer 38,2 i feber så hon fick vara hemma från skolan. Och nu på eftermiddagen när det var två timmar kvar av skolan så ringde Linus och ville bli hämtad. När vi kom hem hade även han över 38 grader. Efter lite nudlar och en alvedon i magen skickade jag i säng honom. Robin och jag har klarat oss med lite ont i armen bara. Nu är det gjort vare sig vi vill eller inte hoppas vi inte tog fel beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0