Sköna söndag

Efter en lång dag har jag hamnat i soffan framför Heartbreak Hotel på tv´n. I morse var Patrik och handlade färska frallor till frukost. Efter frukosten var det dags att ta fram strykbrädan och ordna kläder till kvällens äventyr. När strykningen var klar var det dags att åka till samlingen innan vi åkte vidare för att spela innebandy. Det var bortamatch mot Storvreta. Det gick bra för grabbarna fast dom förlorade med 4-3. Dom gjorde en kanonmatch så det var bara otur med målen. Efter halva matchen var det tid för Patrik och mig att bege oss mot stora äventyr. Mamma kom för att ta hem barnen och vi åkte vidare till Uppsala. Där plockade vi upp Fedrik och Emma och vi rullade vidare mot Stockholm. Emma och jag hade beställt biljetter till Buddy Holly på Göta Lejon. Brolle var helt fantastisk i rollen som Buddy. Han har en helt otroligt bra röst som passade rollfiguren utmärkt. I slutet på den två timmar långa showen gungade hela golvet i takt. Det var sånt drag så jag trodde att taket skulle lyfta. Åhh vad kul det är med musikaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0