Dansbandskampen

Igår var det dags för Patrik och mig att bege oss till Strängnäs för att dansa lite. Efter en timmes bilresa klev vi in på hotellet. Det första jag såg var Thomas Deutgen som stod nere i receptionen. När vi sen var på väg till hissen stötte vi på Magnus Carlsson. Uppe på rummet väntade en dusch sen lite piff inför kvällens äventyr. När vi sen klev ur hissen mötte vi Melissa Williams. Man kan säga att det var kändistätt runt omkring oss. Från hotellet till arenan var det ca 30 sekunders gångväg. Så vi bodde väldigt nära och bra. Först blev vi bjudna på ett glas champagne med lite mingel. Sen var dags att sätta sig till bords. God förrätt med laxröra på en bit bröd sen var det oxfilé med potatiskaka och som avslutning kaffe och kaka. Helt otroligt att jag kunde äta hela köttbiten. Det brukar alltid vara så rött så jag inte kan äta mer än bara det allra yttersta på köttbiten. En kul kväll som jag fått lida för idag. Har väldigt ont i foten och nacken. Men det är bara att bita ihop och se glad ut. Kameran var inte med men mobilen.



Kommentarer
Postat av: curt erling

DU MÅSTE HA EN VÄLDIT BRA KAMRA IN DIN MOBIL!!ELLER BEROR DET PÅ DEN SOM HÅLLER I MOBILEN

2009-12-03 @ 02:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0