1:a advent

29 november och 1:a advent. Nu är det snart december och ingen snö. Eftersom vi åker bort om två veckor har jag beslutat att inte ta fram allt för många julsaker. Jag har satt upp adventsstjärnor i köket och vardagsrummet men i dom andra rummen får det vara som det är. Inga julgardiner kommer upp här inte.


Igår var det dags för vår konsert vid slottet i Uppsala. Det var jättemysigt där i mörkret. Alla tog i för fulla halsar och jag är helt lyrisk över stämningen. Det var mitt första uppträdande med kören och jag bara njöt. Det är nästan det bästa jag gjort att jag äntligen tog mig i kragen och började sjunga. När vi var klara smällde det av en massa fyrverkerier. UNT uppskattade att det var ca 30 000 st människor på borggården, runt slottet och nere vid botaniskan. En mobilbild togs så klart.


Jag vill också skicka en grattishälsning till Jenny som fyllde 22 år igår. Jag grattade ju dig igår men här får du en till. Kram



Kommentarer
Postat av: mormor

Det var extra kul med advent i år när ni var där och sjöng så fint.

2009-12-01 @ 07:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0