091102

Idag har jag en riktig hemma dag. Jag var upp och vinkade hej då till alla sen gick jag och la mig igen och klev inte upp ur sängen förrän efter nio i morse. In i duschen sen mysbyxorna på. Efter en lång frukost har jag bara suttit framför datan. Tittat på doobidoo (tror det stavas så) från i fredags. Det har gått i så många år så jag börjar tycka att det är ett tråkigt program. Vill ut och fotografera men hittar ingen inspiration. Det är kallt och blåser som tusan just nu. Jag har suttit och tittat på bilder från förra sommaren då jag gick fotokursen och hittade en som jag tycker är fin. Lägger ut den i brist på annat.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vackert! Tycker du är så himla duktig vännen :)

2009-11-02 @ 15:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0