090519

Känner mig så himla nöjd och glad just nu. Efter gårdagens krasch har jag tagit mig upp igen. Jag vet inte om det var för att jag varit hemma i en vecka som det var extra tungt att komma tillbaka. En dag kvar denna vecka och sen har jag hela nästa vecka sedan är det hemmavid som gäller. Men jag känner mig inte orolig över det....ännu. Det kanske kommer när jag väl står i dörren till Af för att gå in och anmäla mig. 
Ikväll var det öppet hus på barnens skola. Vi var där och kikade på bland annat trampetsuppvisning. Första hoppen gick bra men sen när dom började med volter blev jag lite nervös. För dom nyfikna så kan jag tala om att allt gick bra inga olyckor. Duktiga Linus. I morgon ska pojkarna vara hemma medans jag jobbar och Jenkan får vara på fritids. Dom får en dag ledigt för att det var öppet hus en kväll. 
Många äventyr väntar på oss den här långhelgen. I morgon kommer mamma och pappa och hämtar barnen sedan bär det av med husbilen på en liten sväng. Upp till Dalarna tror jag dom ska åka. När vi blir ensamma ska vi ta en sväng på bio tänkte jag. Skulle vilja se Fast and Furious. Vi får väl se hur det blir.
Sen har jag bokat Golden Hits på fredagkväll. Det ska bli skoj att få komma till stora staden på utflykt. Man måste passa på när vi är barnlösa några dagar. Efter det ska vi väl hinna med en sväng till stugan oxå och förhoppningsvis möta upp barnen och mamma och pappa där. Hade tänkt att vi skulle prova att lägga ut näten och försöka få lite fisk.
Fortsättning följer........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0