Jobbiga fredag

Fredag morgon började med att Jennifer hade ett kladdigt öga. Hemma från jobbet och hemma från skolan. Vi åkte över tilll mamma en sväng för att fika. Väl där var allting bra tills Patrik ringde och sa att hans farmor Svea var dålig. Hon har varit dålig från och till den senaste tiden så jag tänkte att hon kryar väl på sig gumman. Exakt 50 minuter senare ringer han igen och talar om att hon gått bort. Jag blir ledsen men försöker ändå att sansa mig. Svea sa alltid att jag var som en dotter till henne, lika envis och tjurskallig. Svea var ju som en farmor för mig också. Vi spenderade väldigt mycket tid hos henne när vi var unga. 
Hoppas du fått det bra i himlen. Saknar dig redan.
Senare på kvällen blev Jennifer röd och svullen över hela kroppen. In till akuten där hon fick Tavegyl. Nässelfeber sa dom och vi fick åka hem efter några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0