Ännu en helg som gått förbi

Sista april. Vi hade ingenting planerat förutom att vi skulle ut till sommarstugan och bara vara. Patrik och barnen packade in sig i bilen och åkte före mig som var tvungen att jobba. Med båten på släp tog dom sikte norrut och gled iväg. När jag slutade styrde jag kosan åt samma håll. På sista april var vi in till byn för att se fyrverkeri. Det blev en lugn helg med lite vårstäd och på lördagen kom svärföräldrarna på besök. Vi laddade grillen och åt gott. Vi sjösatte även båten som jag fått av min älskade morfar. Den är gammal och liten men duger alldeles bra till oss att glida runt på havet med. Efter lite meckande med motorn fick vi igång den och kunde åka ut på vattnet för allra första gången på över ca 15 år.
Allt måste ju dokumenteras så här får ni.....; )


         


         




Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart vackra bilder!

2009-05-05 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0