ABBA Singstar

Igår var jag och Robban och handlade på Ica Maxi. Det var dags att fylla upp kylskåpet. Jag fattar inte hur mycket jag än handlar så tycks det vara slut lika fort som det kommit in i kylen. Men är man fem i familjen så ska det väl vara så antar jag. Det som är bra med Ica Maxi är att man kan handla andra saker än mat. Eller egentligen är det väl inte bra för notan brukar sluta på lite mer när man har möjlighet att stoppa lite allt möjligt i kundvagnen. I alla fall så gick vi och tittade på filmer mm mm. Det slutade med att vi kom hem med ABBA Singstar och Sex and the city filmen. Singstar är så otroligt roligt så idag efter middagen satte vi oss i soffan och började gala som tuppar i en soluppgång fniss. Illa låter det men vad gör det om hundra år när allt är glömt och förlåtet. 
 
Sänder en krya på dig kram till Anita som är hemma med en faslig hosta och förkylning. Se till att bli frisk nu så ses vi på måndag.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0