Lite av varje.....

Lördagkväll och lugnet har lagt sig.....
Idag var tre delar av fem in tilll stan för att hämta mina närbildslinser till kameran. Innan vi åkte hem var vi och handlade lördagsgodis i en butik med bara godis hur mycket som helst. När vi kom hem ville jag prova kameran på en gång men det var svårt att komma underfund med hur jag ska göra. Det behövs nog mycket träning innan jag får in snitsen på det där. Tanken är ju att jag ska komma riktigt nära tex när jag fotar blommor. Men men träning ger ju färdighet eller vad det nu heter. Hoppas att jag kan visa resultat av blommor snart.  Medan ni väntar kommer en bild på linsskyddet. (Inte så roligt men en bild i alla fall)



På eftermiddagen var det dags för BBK att göra sin sista seriematch. Den var mot Storvreta och dom är jätteduktiga. Det började inte så bra och när första halvlek var slut stod det 2-5 till Storvreta. Men i andra perioden blev det fart på våra killar och efter en hård strid slutade det 6-6. Jättebra kämpat och vi slutade terminen på topp. Då kom stolta innebandymorsan fram igen. Ser nu fram emot lite lediga helger i stugan i väntan på sommaren. 
Efter matchen skulle killarna äta en tacobuffé som avslutning. Jag, resten av familjen och min mamma och pappa åkte hem för att äta kyckling med klyftpotatis. Mums..... 
Nu väntar melodifestivalen på tv´n men jag har också plockat fram mina pärlburkar ......tror dom får vänta till i morgon.

 

Kommentarer
Postat av: mamma

2009-03-17 @ 10:47:04
Postat av: Anonym

Tack snälla för god mat.

På tal om melodifestval, fel låt van, men den rätta kom i alla fall tvåa. Snälla Snälla snälla Snälla.

2009-03-17 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0