090310

Har försökt hitta inspiration till att göra ett nytt halsband i flera dagar nu. Idag gjorde jag ett men mycket mer var det inte. Jag är i alla fall jättenöjd och tyckte det blev fint. Jag köpte mycket pärlor i USA när vi var där men det har ju varit lite rörigt så jag har inte orkat förrän idag. Att göra halsband är ett nytt projekt som jag börjat med eller jag har velat börja länge men började i höstas. Det är så avkopplande att sätta sig vid köksbordet och ta fram alla lådor för att välja och vraka bland färger och storlekar på pärlorna. Ser först till att barnen ligger i sina sängar och Patrik framför något bilprogram på tv´n sen är det bara att sätta igång för då vet jag att jag får vara ifred.
Ikväll skulle Patrik tillsammans med sina bröder på möte i Stockholm så jag och barnen blir själva  både över middagen och hela kvällen. Jag väntar hem honom vid kl10 ikväll hoppas jag. Det känns alltid bra att han är hemma när jag går och lägger mig. 
Åter till pärlorna . Även om jag köpte ganska mycket pärlor så blir jag lite snål på dom. Jag vill inte använda dessa för jag kanske kommer på något finare att göra senare. Dumt eller hur....
Dagens halsband är grönt och svart och gjort på pärlor från USA. Så nu när jag har sprättat påsarna kan jag väl fortsätta eller vad tycker ni?



 

   


Kommentarer
Postat av: fredrik

Mycket fint!!

2009-03-10 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0