Snart jobba

Sitter vid köksbordet och har precis svalt sista tuggan på frukostmackan. Jag börjar halv nio idag så jag ska snart åka. Jag jobbar kortdag idag bara till halv tre det ska bli skönt. Har förresten fått reda på att jag ska jobba hela april också så jag fick i alla fall en månad till sen får vi se.
Ute är det strålande sol och 1 minusgrad. Igår var det plaskigt överallt och allt blev blött bara vi visade oss ute. Var in till stan igår och köpte fodrade gummirullar till Jenkan. 
I morgon väntar något på mig här hemma men det berättar jag då.......spännande.
Nej nu måste jag skynda mig ska hinna kamma håret och borsta tänderna innan jag åker hörs imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0