Gott och blandat

Jag har inte skrivit på några dagar så jag ska försöka få ihop de tre senaste nu.  Vi börjar på söndagen då Linus skulle på kalas inne i stan på lazergame. Det var grannen till barnens mormor och morfar som hade bjudit in Linus. Medan han var där åkte vi till Ikea och kikade där. Men naturligtvis var det så att dom sakerna jag skulle ha fanns inte kvar. Jag saknade fästen och en gardinstång men jag får väl vänta till i morgon när dom öppnar i nya lokaler. Efter kalas och shopping åkte vi hem igen för att ladda inför en föräldra-barn-match i innebandy. Patrik införskaffade sig nya skor och shorts för att han skulle vara med. Det blev en spännande tvist mellan lagen och resultatet blev 4-5 till föräldrarna. 
Linus stod i mål en halvlek åt varje lag 

Patrik kämpade på men fick inte in bollen i målet


Trött eller??

Alla var trötta och somnade utan problem på kvällen.

Måndagen bjöd på jobb till kl fem sen var det personalmöte mellan kl fem och sju. Efter det kom Jenny med mig hem för pysselkväll med halsbandstillverkning. Jag tyckte det var riktigt trevligt och jag hoppas att jag får sällskap någon mer kväll. Barnen var nyfikna på Jenny men gick i säng till slut lite senare än vanligt.
Ps Fick reda på att jag blir kvar till midsommar. Känns kul men var inställd på att bli ledig ett tag. Så känslorna är både och. 

     
Ett som går i vitt, ett blått och ett rött

Idag tisdag hade vi påsklunch på jobbet alla avdelningar samlades för gemensam lunch. Det var god mat i mängder och bra stämning. Efter middagen bjuder kvällen på basketmatch för Linus tillsammans med innebandygänget och Patrik ska byta däck på en Volvo som han köpt. Det är en 850 kombi år -95 som är jättefin. Helt plötsligt har vi två fungerande bilar igen (som alla får plats i) och det känns skönt att slippa pussla hela tiden.   
   

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Saknar ett halsband som går i grönt.Nu vet jag vilken färg jag ska välja på pärlor på Hobby Lobby

2009-04-01 @ 21:15:30
Postat av: ingrid kristina

Saknar ett halsband som går i grönt.Nu vet jag vilken färg jag ska välja på pärlor på Hobby Lobby

2009-04-01 @ 21:16:09
Postat av: Patrik

Äntligen får man vara med på bild.

2009-04-01 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0