Glamour

Idag var det dags att gå till frisören igen. Jobbade till kl halv tre sen hem med barnen från skolan och in till stan för att klippa mig. Jag är nöjd med mitt hår just nu så det blev bara topparna som klipptes och bort med lite lugg så klart. Jag har ganska tunna fina hårstrån så luggen är alltid svår att forma när den blir lång.  Efter klippningen och föningen plockade Helené fram en pytteliten söt plattång. Vips så trollade hon fram en glamourlook på mig. Hon gjorde stora lockar och några korkskruvar i mitt korta tunna hår. Kände mig jättefin när jag gick därifrån. Sen lovade hon mig att hon skulle styla mitt hår om jag blev bjuden på bal någon gång...haha.

 

Kommentarer
Postat av: INGRID KRISTINA

SNYGGT TYCKER JAG, HELENE PÅ NYBY FRISÖRERNA ÄR JÄTTEDUKTIG...

2009-03-05 @ 00:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0