Dop

Söndag morgon och jag har precis svalt sista tuggan på frukosten. Idag har vi kalas och innebandy inbokat. Tänkte också ta en sväng förbi Ikea och titta hur det ser ut där nu dagarna innan flytten till nya lokaler.
Jag ligger lite efter med bloggande den här helgen men här kommer ett inlägg från igår.  
På lördagen var vi iväg till Lena kyrka för dop av barnens kusin Jacob. Det är Patriks minsta bror Andreas yngste son. Jacob var jättesnäll i kyrkan och sa inte ett knyst. Storebror Jonathan däremot hade lite spring i benen men det måste man ha när man är 3 år. Efter dopet blev det fika i församlingsgården och öppning av massa presenter. Hade förstås kameran med mig så här kommer några bilder. 
Dagens mittpunkt Jacob född 090109

 Hela familjen samlad mamma Sophie, pappa Andreas, Jacob och Jonathan

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Jättefina bilder från dopet av mitt barnbarn Jacob Zander.

2009-03-29 @ 12:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0