Är våren på väg???

Jag vaknade till ett strålande solsken  som letade sig in genom fönstret till sovrummet. Försökte att ligga kvar en liten stund till men det gick inte. Funderade på vad vi skulle hitta på idag. Efter frukosten åkte vi fyra st till farmor för att hälsa på. Jag har inte varit där sen farfar gick bort. Hon blev jätteglad när vi kom och bullade upp med mackor och massa pålägg. Sen gick hon ner i källaren och tog upp farfars fiskelådor som hon gav till Robin. Han blev glad och tackade för sig.  I sommar ska vi ta ut båten till stugan och åka ut och fiska det blir skoj.
På väg hem stannade vi till hos mamma och pappa för att säga hej. Hade min kamera med mig och skulle därmed försöka fånga lite blommor. Det gick åt många svordommar innan min kära man kom och uppdaterade mig hur man skulle göra. STÄLL IN SKÄRPAN MANUELLT......jajaja Herr Duktig. (Jag har ju gått kurs men om man inte gör det dagligen glömmer man bort) Tack Raring ; )

Så här kan det se ut .....
 


eller så här


Åkte sen förbi jobbet för att hämta upp en teckning som Jenkan målade i fredags när hon var med mig och då hittade jag det här.
Snödroppar

Kommentarer
Postat av: mamma

TACK Äntligen får man ett hopp om våren.

2009-03-17 @ 10:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0