Varmt i stugan

Det gick alldeles bra att sova första natten i stugan utan Patrik. Jag hade lite svårt att somna så jag tror att klockan var två när jag tittade på den sista gången. I morse vaknade jag strax efter nio. Det var skönt att sova lite längre. Efter frukosten tog vi bilen och åkte upp till Valbo köpcentrum. Vi gick där en stund i affärerna innan vi tog sikte på Coop för att handla hem lite mat. När vi var färdiga där träffade vi Fredrik med familj. Dom hade varit på Furuvik med husbilen och mötte upp oss för en pratstund. Sedan följde dom med oss hem till stugan för fika som sen slutade med middag. Jag bjöd på tacos. Det var väldigt varmt idag termometern stod på 29 grader mitt på dagen. Barnen passade på att ta sig ett dopp i havet. Dom tyckte det var varmt medan jag stod och frös för nere vid vattnet blåste det lite.


    

 Badkruka

     .....måste undersöka Jenkans stövlar!

.....det här är också ett sätt att ta sig fram.





Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Vad händer då, vad påstår han är för fel?

Sparar du dom som jpg i gimpen för annars går det nog inte..

Sedan om kan det vara webbläsaren som strular..

stackare

2009-06-27 @ 11:26:28
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0