Nytt vardagsrum

I ett tidigare inlägg hade jag varit på Ikea och hittat en ny tv-möbel som jag ville ha. Tyvärr gick det inge bra då tv´n var 6 cm för hög för att passa in i hålet. Hrrrmm.... Jag får tänka ut en annan lösning.
Alltid när jag går hemma får jag fnatt och vill möblera om hela tiden. Den här gången var jag hemma fyra dagar innan jag började släpa runt på möblerna. Lite flytt på soffan och tv´n. Det blev riktigt bra, jag är nöjd. (Ett tag i alla fall)
I lördags var jag och Patrik och Jennifer till stan för att köpa gräsfrö. Vi gick in på Plantagen och där blev det lite gräsfrö några blommor och en tomatplanta. Efter det hamnade vi på Ikea. Patrik hade inte hunnit besöka det nya Ikea än men nu blev det av. Jag hade också hittat en matta som jag ville ha. En limegrön matta. Ville ha den under vardagsrumsbordet och limegröna filtar i soffan. Tror att det skulle passa finfint.
Jiipiii....Jag kom hem med en LIMEGRÖN matta och passande filtar. Låter kanske fult men gissa om det är snyggt i mitt vardagsrum. LYCKA!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt det blev med mattan ! :)

2009-06-09 @ 21:29:45
Postat av: mamma

Mattan passar jättebra.

2009-06-10 @ 19:10:32
Postat av: Rita

Snyggt inrett! Det här är inspirerande tycker jag. Tack för att du bloggar!

2010-10-07 @ 16:32:39
URL: http://mobleronline.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0