Ikea

Nyss hemkommen från IKEA.
Idag har jag varit med Sabina och strosat runt på Ikea. Hon behövde nya glas till sommarstugan. Det är så lugnt där på dagtid. Inte en massa folk som stör en när man vill titta på sakerna. Vi gick där väldigt länge och jag tror att  vi klämde på varenda liten sak i hela varuhuset. En grej som man alltid ska känna på även om man har bråttom är alla luktljus. Det finns inget mer avslappnande att stå där i all evighet och sniffa sig bort. Härligt härligt....Jag kom hem med endast en gardinstång till stugan. Men jag såg en tv-bänk som jag ska köpa (tror jag, måste mäta så att den får plats först).
Ikväll bär det av till stan för att fika med några gamla kursare. Vi skulle träffas vid Fågelsången. Kul att se lite ansikten som jag inte sett på länge.
Hej Svejs vi ses en annan dag // V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0