Badminton

Måste ju berätta att jag var och spelade badminton med Jenny i måndagskväll. Jag var iväg och spelade med Patrik häromveckan och då tyckte jag att det var himla roligt. Frågade därför Jenny om hon ville hänga med en kväll. Allt var bra till vi kom dit och då avslöjade hon sig den lilla filuren. Jenny berättade att hon hade spelat ganska mycket förrut men det var ett tag sen. HJÄLP!! tänkte jag.
Och så blev det som det blev......Jenny spöade mig rejält.
Men det var ju bra för jag fick röra på fläsket riktigt ordentligt och var halvt död innan vi åkte hem.
Vi måste boka en ny tid Jenny. Gärna snart ; )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, du var ju jätteduktig du med Veronica. Superskoj var det, ser framemot nästa match ;)

2009-06-11 @ 11:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0