090630

En kusin tipsade mig om ett gratis bildredigeringsprogram. Om man ska ha Photo Shop kostar det flera tusenlappar och det tyckte jag att det inte var värt. I alla fall inte för mig som gör detta för att det är kul. Alltså så har jag inte suttit och redigerat bilder som jag fotar och lägger in här allt är orginal som jag visar. Jag har inte den tiden så jag kan sitta flera timmar även om jag skulle vilja.
Men........Här har jag faktiskt gjort bilden svartvit inget annat. Och jag gillar den skarpt. Det är lilla Ida som var här på besök förra helgen.
Skriv gärna en kommentar till bilden....vill veta vad andra tycker



Tack Eva Peva för tipset om jpg hade inte klarat det utan dig. Har lite dåligt tålamod för att klura ut det själv. Fort ska det gå ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0