090623

Så var jag uppe i stugan igen.  Efter en midsommarhelg med två fönsterbyten åkte vi hem på söndagkvällen för att tvätta lite kläder och Patrik skulle jobba. Det var tänkt att jag och barnen skulle åka tillbaka till stugan på onsdag eller torsdag men Robin tyckte att vi kunde åka redan idag tisdag. Sagt och gjort så packade vi in oss i bilen och åkte upp igen. Eftersom Patrik jobbar hela veckan så var det bara jag och barnen som drog iväg. Det är lite pirrigt att vara där själv utan en stor stark karl bredvid sig men det ska nog gå bra. Jag har ju våra tre barn med mig. Efter lite tv-tittande och lite nudlar gick barnen och la sig. Sitter nu i min ensamhet och försöker skriva lite.
 
Det är en sak som jag totalt missat att skriva om.....Fy skäms.
(Måste ju berätta att jag glömde att skriva om det, jag glömde inte själva dagen)

GRATTIS GRATTIS till Patrik och mig vi hade bröllopsdag igår. 13 år, tänka sig jag som tyckte det var häromåret. Det är bara att inse att jag också blir bara äldre. Hur är det man säger?? förrut var jag ung och vacker nu är jag bara vacker...haha. eller ung!! välj själv.

Nu är det god natt för min del också. Ska göra sällskap med Jenkan som har tagit Patriks sida av sängen.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0