Party, party

I fredags fyllde Patrik år så då hade vi lite kalas hemma för honom. Patrik jobbade hela dagen och klev in genom dörren hemma 17:20 och redan ca 10 minuter senare körde den första gästen upp på garageuppfarten. Jag hade beställt smörgåstårta i stan som jag alltid gör. Det har blivit lite av en tradition att göra det när Patrik och jag fyller. Vi har alltid beställt från ett och samma ställe som heter Lotta Svärd och dom har aldrig någonsin gjort en tårta som ens är lite dålig. Efter den första gästen kommit strömmade det in flera för att fira födelsedagsbarnet. Eller barnet och barnet Patrik fyllde 37 så det är bara tre år kvar till 40.
Herregud 40 låter ju jättegammalt.......och om fyra år är jag där.
Kvällen flöt i alla fall på bra det var mycket trevligt och alla skötte sig på bästa sätt. Tjejerna näsan bodde på studsmattan, dom stora grabbarna låg i badet i flera omgångar och dom små killarna hittade varandra och gjorde allt från att leka med bilar till att spela innebandy. Vår stora tonåring satt framför datan nästa hela kvällen. Nästa år kanske dom minsta hittar varandra och hittar på något dom med.
Tack till alla som kom och förgyllde Patriks dag med glada miner och många paket.


         

         


     Lilla Ida har hittat nya kompisar.

               Anton fastnade på bild i alla fall.

                         Jacob tyckte det var jobbigt att gå på fest.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Tack för allt. Puss o kram.

2009-07-26 @ 13:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0