Frisören och Jenny

I dag tog jag mig en tur till stan för att gå till frisören. Det är så härligt att gå dit och bara bli ompysslad. Det var även dags för att fylla i utväxten. Jag var sugen på att bli mörk med många ljusa slingor. Det tyckte inte Helén hon sa att solen fortfarande är stark så det skulle vara bortkastade pengar. Vi får se om jag har dom tankarna i november när det är dags för en ny färgning. När allt var färdigfärgat och färdigklippt så stylade hon mig så jag blev så fin.



    
Jag tycker inte om att stå  framför kameran bara bakom men Patrik tog så himla bra bilder som jag är så nöjd med därför lägger jag ut dom.

Efter frisören träffade jag Jenny på stan. Vi gick i affärerna och tittade lite innan vi tog sikte på Cupido. Jag tror dom baske mig har den godaste salladen i stan. Är det någon som har något annat förslag så Let me know!
Det var jättetrevligt att träffa dig Jenny det var länge sen nu. Vi får inte vänta så länge till nästa gång ; ) 


Kommentarer
Postat av: mamma

jag håller med om att Patik tog fina kort

Det är min dotter det

2009-07-31 @ 00:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0