Foto

Häromdagen fångade jag vattendroppar på ett strå. Det blev en fantastisk bild. Första bilden jag tog blev bra och sen när jag skulle ta en till gick det inte. Jag har upptäckt att vatten kan vara fascinerande, det gäller bara att hitta den rätta vinkeln och dom rätta motiven. Som jag har berättat tidigare så har jag köpt närbildslinser (eller close up som det heter) och nu har jag tagit fram dom igen för att försöka lära mig mer om detta. Det är ganska svårt att få till så det inte skuggar eller få in rätt skärpa och jag har väl inte riktigt kommit in i det tålamod som krävs men jag är på rätt väg....tror jag i allla fall.
Här kommer lite bilder...


    








Kommentarer
Postat av: Jenny

Va duktig du är med kameran! Jätefina bilder :)

2009-07-14 @ 21:52:06
Postat av: CE

HELLT OTROLIGA BILDER

2009-07-19 @ 19:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0