Fikasugen

Mina ben och fötter vandrar runt runt i området för att hitta någon stackars själ att fika med. Jag som inte dricker kaffe i vanliga fall är så himla kaffesugen så jag kan smälla av. Just i detta nu vill jag ha en människa att fika med. Jenkan och jag åkte till stugan igår alldeles själva så det kan bli lite långtråkigt när det är bara vi här. I min vandring för att hitta en fikasugen varelse så stannade jag till vid flera hus för att prata en stund men jag kom aldrig till skott att bjuda hem någon. Kanske var det lugnet som hägrade i alla fall. Lugnet över att sitta i fred, i tystnaden och bara njuta. Jag kan ju koka kaffe till bara mig också. Då får jag i alla fall mitt kaffe. Tänk att det kan vara så svårt att bara göra det, alltså koka kaffe till mig. Men pratsugen och social som jag är hade jag gärna haft sällskap.
Herregud.........hur många gånger har jag skrivit kaffe nu?????????
Res på mig människa och koka dig en kopp vett ja.
Jaja jag ska det. Jag har ju sällskap av Jenkan i alla fall som ligger här i soffan och spelar Playstation.

Kommentarer
Postat av: CE

Fan du kan va rolig också

2009-07-24 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0