Badet

Mitt emellan målning av huset har vi hunnit ner till stranden för att svalka oss. Eller svalka oss var väl att ta i jag sitter på en filt och tittar på när barnen badar. Jag brukar tröttna ganska snabbt för jag gillar varken bad eller att sitta i solen så värst länge men idag hade jag tagit med mig min bok som jag satt och läste. Så till slut var det barnen som hade tröttnat på att bada. Vi gick hem för att vila lite från solen. Men vi ska inte klaga eller hur??
Just nu läser jag en bok som heter "Mammafällan" det är en bra, ganska lättläst bok som handlar om allt du kan tänka dig om hur det är att vara mamma. Jag känner igen mig i mycket så det är skönt att läsa att det inte är bara jag som ska vara så duktig och försöka hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Den kommer med kommentarer ibland så jag kan inte låta bli att sitta och skratta för mig själv. Boken är skriven av Maria Sköld som är gift med Robert Wells. Kul läsning för alla mammor.


Min bok....rosa och fin är den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0