090731

Det har varit en konstig dag idag. Jag har gått omkring som i ett vakum och känt mig rastlös. Det började i morse med att jag vaknade halv elva. HALV ELVA hallå så länge kan man ju inte sova eller??? Efter frukosten gick jag omkring och var trött hela tiden. Inte för att jag gör så mycket men det är väl resultatet av att jag känner mig uttråkad.Jag hjälpte Patrik att skruva lite panel men sen var det stopp.  Det finns hur mycket målningsjobb som helst men det hade jag ingen lust med idag. Jag får ta mig i kragen till i morgon och sätta fart så vi kan bli klar med huset någon gång. Det kommer troligtvis inte att bli färdigt i år men vi hoppas på att vi inte får så mycket kvar till nästa år. Men man ska aldrig säga aldrig. Patrik har en vecka kvar på semestern och jag hade tänkt mig att vi skulle hinna med lite annat än målning också.
Nu mot kvällningen var Patrik, Jennifer och jag ut och provade nya motorn som vi fick hem igår. Den gamla skar ihop förra veckan för oss så vi har köpt en bättre begagnad och den fungerade bra. Jennifer hade packat med sig en burk kakor som hon smaskade på ute på havet.


    

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0