Tisdag

Efter en hel vecka hemma i sängen med lunginflammation har jag nu klarat av två dagars jobb och en början på ännu en vecka. Igår blev det en riktig rivstart först jobba 8 timmar sedan personalmöte på kvällen. Det blev ett 12-timmarspass på en gång. Jag jobbar på en förskola så man är ju hela tiden utsatt för det där med bakterier det gäller att vara stark och härda ut men ibland går det inte.
Idag efter jobbet bar det av in till Kvantum för att fylla upp frysen och kylskåpet. Tänk att det är det tråkigaste jag vet att åka och handla mat men det är ju ett nödvändigt ont. Med mig hade jag Linus och Jennifer och det är ju inte direkt deras roligaste hitta på grej heller. Robin var hemma hos mormor med hög feber så nu är det hans tur att ligga nerbäddad.



Våra fina barn



 


Kommentarer
Postat av: Patrik

När får jag komma med på bild..

2009-01-20 @ 23:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0